Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach platformy e-learningowej verbalegis.pl
Regulamin obowiązuje od 31.10.2020r.
I. Stosowane definicje.
- Platforma elearningowa – Platforma dostępny pod adresem www.verbalegis.pl za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów i Usług, dostępnych w Platformie.
- Sprzedawca – Biuro Prawne Stanisławscy s.c. ul. Wycieczkowa 33 A, 91-518 Łódź, NIP: 726 252 60 89, REGON: 470101234
- Regulamin platformy e-learningowej – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady korzystania z Platformy.
- Polityka Prywatności - dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kupujący – zarówno Klient, jak i Konsument.
- Administrator danych osobowych - podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca.
- Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Platformy, w tym zapoznanie się z Regulaminem platformy
e-learningowej oraz akceptacja jego treści.
- Kursy - wszystkie produkty dostępne w Platformie,
- Kurs online - dostęp do materiałów wideo oraz plików elektronicznych dostarczanych na platformie internetowej pod adresem: www.verbalegis.pl, który Kupujący uzyskuje na okres 12 miesięcy.
- Plik elektroniczny, w tym e-book - plik zawierający treść przeznaczoną do odczytu, dostępny do pobrania po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Plikiem elektronicznym jest e-book lub inny dokument, który ma postać elektroniczną i nie jest zapisany na żadnym nośniku materialnym, w szczególności zapisany w formacie .PDF, .EPUB, .MOBI. Każdy plik elektroniczny w Platformie zawiera opis tego w jakim formacie jest dostępny.
- Konsultacja online - rozmowa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (telefon, dedykowane narzędzie do webinarów i telekonferencji). Czas trwania i zakres konsultacji online jest z góry określany przed zakupem w Platformie w opisie tego Produktu.
- Rękojmia - tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub wadą prawną kupionego Produktu.
- Konto - jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Platformie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Platformie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Platformy, zapisywania Produktów do ulubionych lub wglądu do historii Zamówień realizowanych w Platformie.
- Newsletter - jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Platformie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
II. Postanowienia ogólne
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN).
- Sprzedawca jest jest płatnikiem VAT.
- Sprzedawca wystawia faktury VAT/faktury bez VAT.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi wolne od wad.
- Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Dostarczenie Plików, Kursów online i/lub realizacja Konsultacji odbywa się poprzez Internet.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Usług, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
III. Formy płatności.
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr: 81 1020 3352 0000 1602 0009 7758
PKO Bank Polski w terminie 3 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamówienia.
- płatność online - przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności Tpay należy do spółki:
Krajowy Integrator Płatności S.A. ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań
NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357
Kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN wpłacony w całości.
- Płatności online – przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
IV. Zawarcie umowy sprzedaży.
- Aby zamówić Produkt za pośrednictwem Platformy należy wejść na stronę internetową, www.verbalegis.pl, a następnie wybrać, Kurs online lub Konsultację online, postępując zgodnie informacjami wyświetlanymi na stronie Platformy.
- W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
- wybranie Produktu lub Usługi oraz zarejestrowanie konta użytkownika,
- wypełnienia formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
- podanie adresu e-mail, do którego następuje przypisanie dostępu do Pliku, Kursu Online lub Konsultacji online,
- wskazania danych wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
- wybór formy płatności,
- akceptacja regulaminu Platformy,
- potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści.
- Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
- Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia.
- Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w momencie dokonania zapłaty za zamówiony Plik, Kurs online lub Konsultację przez Kupującego.
V. Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu.
- Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia na Pliki i Kursy online w następujących terminach:
- przy płatności online dostęp do wykupionego Pliku lub Kursu online jest przyznawany automatycznie po autoryzacji płatności. Kupujący otrzymuje e-mail z Plikiem do pobrania lub danymi rejestracji Konta na Platformie. Pobranie Pliku i dostęp do Kursu online na Platformie jest nieaktywne do momentu otrzymania płatności przez Sprzedającego,
- w przypadku płatności tradycyjnych dostęp do Pliku lub Kursu Online nadawany jest w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- Zamówienia złożone na Konsultacje online dostępne w Platformie realizowane są w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.
VI. Dostawa Produktów.
Produkty dostępne w Platformie, w szczególności Pliki elektroniczne, Kursy online, Konsultacje online są dostarczane w formie elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Platformie.
VII. Prawo odstąpienia od umowy.
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
- Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wejścia przez Konsumenta w posiadanie Produktu.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres mailowy: biuro@verbalegis.pl
- Konsument może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku wysyłania przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
- W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
VIII. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
- W przypadku zamówienia Produktu, Kupujący, który pobierze Plik lub zaloguje się do Platformy lub skorzysta z Konsultacji online przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy, o której mowa w ust. 1, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
IX. Zasady reklamacji na podstawie rękojmi.
- Reklamacja składana przez Użytkownika serwisu w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług powinna zawierać:
- imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację,
- e-mail (login) Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja,
- przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie,
- podpis osoby składającej reklamację oraz datę.
- Reklamacja powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną lub tradycyjną na adres korespondencyjny Usługodawcy podany na stronie „KONTAKT”
- Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Usługodawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia, o ile stosowne przepisy nie wyznaczają innego terminu.
- W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu
o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.
X. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania z Platformy jest Sprzedawca.
- Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących w związku z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://verbalegis.pl/static/polityka_prywatnosci.html
- Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
XI. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Platformy oraz Produktów i Usług.
- Do korzystania z Platformy oraz Produktów i Usług niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
- urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
- odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
- aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
- Dla bezpieczeństwa korzystania z Platformy i jego Produktów i Usług zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
- aktualny system antywirusowy,
- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
- zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
- aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
- oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF oraz w zależności od specyfiki wybranego Produktu do odczytu format, jak .EPUB, .MOBI, .docs, .xls.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Platformy e-learningowej, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.
XII. Rejestracja w Platformie i założenie Konta.
- Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia zobowiązany jest zarejestrować się w Platformie.
- Konto umożliwia dostęp do kursów online, podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza składanie.
- Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz tworzy własne hasło.
- Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Platformy osobom trzecim.
- Kupujący, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Usługodawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.
- Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego.
XIII. Newsletter
- Kupujący może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.
- Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
- Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.
- Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
- Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę za zamówienie Kupującego.
XIV. Formularz kontaktowy
- Sprzedawca umożliwia Kupującemu wysłanie zapytania przez Kupującego do Sprzedawcy za pomocą dedykowanego formularza na stronie Platformy.
- Korzystanie przez Kupującego z Formularza jest dobrowolne.
- Poza formularzem Sprzedawca udostępnia Kupującemu na stronie Platformy także numer telefonu oraz adres e-mail, na który Kupujący może się kontaktować ze Sprzedawcą.
- Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
XV. Autorskie prawa majątkowe
- Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
- Autorskie prawa majątkowe do Plików i/lub Kursów przysługują Sprzedawcy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Platformy, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Platformy oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
- Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Platformy bez zgody Sprzedawcy.
- Kupno Pliku lub Kursu online nie przenosi na Kupującego autorskich praw majątkowych ani osobistych do tych Produktów. Kupujący może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb.
- W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do Pliku lub Kursu online osoba, która dokonała naruszenia (w tym Klient), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej .
- Prawa autorskie do Pliku lub Kursu przysługujące Sprzedawcy podlegają ochronie prawnej. Z tytułu naruszenia tych praw Sprzedawca ma prawo nałożyć na Klienta lub Konsumenta karę umowną w kwocie 10.000 zł. Zapłata kary umownej nastąpi w drodze przelewu na rachunek bankowy wskazany w wezwaniu do zapłaty. Sprzedawca ma prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych gdy kara umowna nie pokryje w pełni poniesionej szkody.
- Każdy ujawniony przypadek naruszenia praw autorskich majątkowych lub praw na dobrach niematerialnych, co do których wyłącznym dysponentem i uprawnionym jest Sprzedawca upoważniać będzie Sprzedawcę do nałożenia na indywidualnego naruszyciela karę umowną w wysokości 10.000 zł
- W szczególności Kupującemu nie wolno:
- Usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesione na Plik lub Kurs online.
- Zwielokrotniać Pliku, Kursu online lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
- Udostępniać Pliku lub Kursu online innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
- Najmować i użyczać Pliku lub Kursu online, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
- Ingerować w treść i zawartość Pliku lub Kursu online.
XVI. Platforma ODR.
- Platforma ODR (Online Dispute Resolution - ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
- Platforma ODR jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
- Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein.
- Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
- Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
XVII. Zmiany oferty i promocje
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług znajdujących się w ofercie, wycofywania niektórych Usług z oferty oraz wprowadzania nowych i przeprowadzania akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Czas trwania każdej promocji jest ograniczony.
XVIII. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Platformy e-learningowej zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca spełnienia świadczenia na rzecz Konsumenta.
- Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Produkt Kupującemu.
- Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
- Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Platformy e-learningowej, w każdym czasie na stronie Platformy oraz sporządzić jego wydruk
- Niniejszy Regulamin Platformy e-learningowej wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
- Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy.
1